Var vaken hela natten igår och pojkvännen kom hit vid 7 på morgonen. Vi har handlat lite julklappar occh vandrat runt i stan, sen bara slappat. Vid halv 9 ikväll däckade vi båda med kläderna på haha. Vaknade vid 1 och nu sitter vi och kollar på World War Z, en zombiefilm. Klarar inte av såna filmer egentligen, men får väl gömma mig bakom en kudde. Sen ska jag ju ändå inte sova mer inatt. Skönt med en pojkvän med lika störd dygnsrytm som en själv.

Av någon anledning så har jag fått suttit och hålla tillbaka massa gråtattacker. Alltså jag är inte ens ledsen direkt. Det bara kommer ändå och det är så himla frustrerande. Vill inte gråta när pojkvännen är här, speciellt inte när man inte ens kan förklara varför, eftersom jag inte vet. Ja men stress, ångest osv såklart. Men har ju inget att stressa över EGENTLIGEN. Skoluppgifterna jag inte klarade av får jag ju göra när jag orkar, tack vare min fantastiska lärare. Och just nu ser jag fram emot att flytta, även om jag är livrädd. Men allt är ju liksom helt okej just nu, kanske bra till och med. Pojkvännen har kommit hem, det är jul, jag har köpt julklappar som jag är rätt nöjd över. Så varför kan det inte få vara bara bra då?

Kommentera

Publiceras ej