När man ej kan göra endast en sak i taget: leka med mobilen, kolla på serier, slå in julklappar och äta popcorn. Ska även måla naglarna, hehe.




Tog mig inte iväg till skolan idag/igår/fredag alltså. Skäms som ett djur. Tack och lov har jag (numer, from idag/igår/osv HADE) världens bästa mentor. Så jag får skicka in plugget nu på lovet samt spela in det argumenterande talet på datorn och skicka i, istället för redovisning. Bara för att jag ska kunna börja på fhsk i januari.

Iallafall, bestämde mig då för att sova bort hela dagen, klev upp vid 5 i eftermiddags. Åt middag och låg sen i sängen och funderade. Vid halv 12 började jag bli trött (ja herregud haha), taklampan tänd, kläder på och allting. Men hade jag gått upp för att släcka osv hade jag blivit pigg. Så jag bestämde mig för att bara försöka sova, med allt på. Hoppades på att jag kanske kanske kunde få sova hela natten. Men nej, vaknade strax innan två, och ja, nu gör jag det ni ser på bilden.

1 kommentarer

v

21 Dec 2013 12:26

Popcorn och serien kan vara det bästa sällskapet på natten. Annars rekommenderar jag en bra bok och massa te :) Kram!

Svar: Jo den kombon gillar jag också, dock är jag just nu alldeles för rastlös och okoncentrerad för att kunna läsa en bok. Det går i perioder, ibland gör jag inget annat än att sitta och läsa, haha! Kram!
illerbiten.blogg.se

Kommentera

Publiceras ej