Var ju som sagt till psykologen idag, sista gången här. Flyttar ju i januari. Ja men iallafall, fick bekräftat att de hörselhallucinationer jag haft är hypnagoga och ingen fara alltså. Det är rätt vanligt. Skönt, men det visste jag typ redan. Första gången det hände trodde jag dock att jag fått en psykos och skulle dö, haha. Men nej. Ingen fara.


På väg till bussen. Vänster: en vecka sen. Höger: idag


Sen åkte jag till umo och fixade nya p-piller, inget speciellt med det. Sprang även på en gammal klasskompis som jag spontanfikade med. Skönt att kunna göra sånt nu för tiden. Bara en kopp kaffe haha men ändå!

Ligger just nu i sängen och kollar på serier. Borde plugga för har en redovisning imorgon och har inte skrivit ett enda ord. Great liksom, mina favomritsaker: prata inför folk och skriva. Under extrem press dessutom... stay in school kids. Skjut inte upp saker. Ok nu fick jag ångest.

Kommentera

Publiceras ej